http://img.tebyan.net/big/1390/09/20111126123721510_moharam-12.jpg
http://img.tebyan.net/big/1390/09/20111126123721510_moharam-12.jpg








امام خمینی: همه باید نظر خودشان را بدهند /

و هیچ کدام هم برایشان حتی جایز نیست که یک چیزی را بفهمند و نگویند.

/ باید وقتی می فهمند، اظهار کنند. /

این موافق هر که باشد ، باشد ، مخالف هرکه هم باشد ، باشد. /

( صحیفه امام،ج13،ص102)

آفـتـــاب در زنـجـیـــر! ... (اگر از آفتاب بیم نداشتند ، هر شمعی را گردن نمیزدند! ...) - وقتی برای امام علی هم عیب-تراشی میکنند ...



آفـتـــاب در زنـجـیـــر! ... (اگر از آفتاب بیم نداشتند ، هر شمعی را گردن نمیزدند! ...)







نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 تیر 1393 توسط عـبــد عـا صـی

 

http://s5.picofile.com/file/8130537150/SHAH8DATE_EM8M_ALI_03.jpeg

http://s5.picofile.com/file/8130537300/SHAH8DATE_EM8M_ALI_02.jpeg

http://s5.picofile.com/file/8130537450/SHAH8DATE_EM8M_ALI_01.jpeg

 عیب-تراشی میکنند ... 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید


  بسم الله الرحمن الرحیم

 اعلمی فریمان، هادی : شهید مطهری در کتاب سیری در سیره نبوی می نویسند « "علی(ع)در مسائل فردی و شخصی در نهایت درجه نرم و مهربان و خوشروست،ولی در مسائل اصولی یک ذره انعطاف نمی پذیرد.علی مردی بود بشاش،برخلاف مقدس ماب های ما که همیشه از مردم دیگر بهای مقدسی می خواهند،همیشه چهره های عبوس و اخم های درهم کشیده دارند و هیچ وقت حاضر نیستند یک تبسم به لبشان بیاید،گویی لازمه قدس و تقوا عبوس بودن است.علی(ع)همیشه با مردم با بشاشت و با چهره بشاش روبرو می شد،مثل خود پیغمبر.علی با مردم مزاح می کرد مادام که به حد باطل نرسد،هم چنان که پیغمبر مزاح می کرد.رنود مولا یگانه عیبی که که برای خلافت به علی گرفتند-عیب واقعی که نمی توانستند بگیرند-این بود که گفتند:"عیب علی این است که خنده روست و مزاح می کند،مردی باید خلیفه بشود که عبوس باشد و مردم از او بترسند،وقتی به او نگاه می کنند بی جهت هم شده از او بترسند » ...  

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی
 




درباره وبلاگ




گر در طلب لقمه نانی ، نانی /

گر در طلب گوهر كانی ، كانی /

این نكته رمز اگر بدانی ، دانی /

هر چیز كه اندر پی آنی ، آنی ...

مـــولانـــا

===============

امام خمینی:

همه باید نظر خودشان را بدهند /

و هیچ کدام هم برایشان حتی جایز نیست که یک چیزی را بفهمند و نگویند. /

باید وقتی می فهمند، اظهار کنند. /

این موافق هر که باشد ، باشد ، مخالف هرکه هم باشد ، باشد. /

( صحیفه امام،ج13،ص102)

آخرین مطالب
آرشیو مطالب
نویسندگان
ابر برچسب ها
پیوند های روزانه
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :