http://img.tebyan.net/big/1390/09/20111126123721510_moharam-12.jpg
http://img.tebyan.net/big/1390/09/20111126123721510_moharam-12.jpg








امام خمینی: همه باید نظر خودشان را بدهند /

و هیچ کدام هم برایشان حتی جایز نیست که یک چیزی را بفهمند و نگویند.

/ باید وقتی می فهمند، اظهار کنند. /

این موافق هر که باشد ، باشد ، مخالف هرکه هم باشد ، باشد. /

( صحیفه امام،ج13،ص102)

آفـتـــاب در زنـجـیـــر! ... (اگر از آفتاب بیم نداشتند ، هر شمعی را گردن نمیزدند! ...) - اگه براتون صرف میکرد ، نوع ِ درجه سه اینآ رو هم از چین وُ مآچین وارد نمیکردین!؟ ...



آفـتـــاب در زنـجـیـــر! ... (اگر از آفتاب بیم نداشتند ، هر شمعی را گردن نمیزدند! ...)







نوشته شده در تاریخ سه شنبه 4 فروردین 1394 توسط عـبــد عـا صـی

 
http://s6.picofile.com/file/8178868084/ATB8E_B3G8NEH_01.jpeg






http://s4.picofile.com/file/8178868234/MOALLEM_01.jpeg

 

  بسم الله الرحمن الرحیم  





  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید


 علی اصغر یزدانی پور: بارها این سوال برایمان پیش امده که علت این همه تبعیض و فرق حقوقی و معیشتی ما با وزارتخانه های دیگر برای چیست؟ از همه فرهنگیان هم فی الواقع میخواهم که به این سوال عمیقا فکر کنند؟
یاد اور میشوم باید از این شغل فرهیختگی و وارستگی ببارد و یک فرهنگی نباید محتاج 5 میلیون وام باشد . و یا برای اضافه شدن حقوقش در به در به دنبال اوردن مدرک ضمن خدمت باشد و یا دائم استرس بازنشستگی داشته باشد که نکند یک دفعه قانونی وضع شود و پاداش سنواتی او هم به دست فراموشی سپرده شود ویا منتظر فروش اموال آموزش و پرورش باشیم ویا دیوارهای مدارس را برای تبلیغات بدهیم تا این پول تامین شود؟
اگر تعداد ما زیاد است در عوض با بیشترین تعداد در صف تظاهرات 13 ابان و 22 بهمن با دانش اموزان شرکت کرده ایم . برگزاری تمامی حوزه های اخذ رای در مدارس به عهده معلمان بوده است . پس ای نماینده فرهنگیان و ای نمایندگان مجلس بیایید متفکرانه تر به این قضیه نگاه کنید .ایا با امین دولت چنین رفتاری صحیح است؟
ای وزیر زمانی که ساعت کاری معلمان از 22 ساعت در هفته به 24 ساعت در هفته در زمان جنگ تبدیل شد دم بر نیاوردیم از طرف دیگر مالیات هم به طور مرتب از حقوق ما سر هر برج برداشته می شود در صورتی که خودتان می دانید خیلی ها از دادن مالیات در این مملکت در می روند .
1- چرا هیچ وزیری تا به حال نیامده برای یکبار در تلویزیون و یا یک رسانه ملی حقوق معلمان ایران را با کشور های دیگر مقایسه کند؟ و یا زندگی ما را با انها مقایسه کند؟ و از نظر تعداد شغلی که بطور همزمان یک معلم دارد را با معلمان دیگر کشور ها مقایسه نماید؟
2- چند درصد معلمان ما راننده تاکسی هستند ویا به عنوان پادو در معاملات ملکی کار میکنند؟ و چند درصد کشاورزند؟ چند درصد شاگرد خصوصی می توانند داشته باشند؟ چند در صد از وامهای کم بهره سود جسته اند؟ و ......
3- برای حفظ و نگهداری معلمان پس از استخدام وزرای سابق چه کرده اند؟ چه برنامه هایی انجام شده است ؟نتیجه 200 جلسه کارشناسی شما برای معیشت معلمان چه شد؟ 
راستی یادم رفت شما وزیر یک درصد بودجه آموزش و پرورش هستید!!!
4- ایا نسبت تعداد معلمان ایران را با کشور های دیگر مقایسه کرده اید؟ایا صرف زیاد بودن یک میلیونی معلمان در یک کشور دلیل خوبی برای خوب زندگی نکردن انهاست؟
5- ایا نمایندگان ملت در خانه ملت و وزیر آموزش و پرورش صدای معلمان سبزواری را نشنیده اند ؟که به راستی صدای انها صدای فرهنگیان کل کشور است .
6- ایا با این وضع میشود تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایجاد کرد؟
7- ایا یک سری به فیش حقوقی کارکنان دیگر وزارتخانه ها زده اید؟
8- سوال دیگر این است که واقعا فکر میکنید درصد قبولی های مدارس واقعی است؟شاید شما ساده اید ویا ما خیلی ساده هستیم !!!؟با توجه به برداشتن امتحانات نهایی در پایه پنجم و نهم قدیم و توصیفی شدن نمرات درآموزش و پرورش و با اوردن دوره اول و دوم متوسطه و با نابودی آزمایشگاههای مدارس و استفاده از مدیرا ن و معاونین به صورت موظف در سر کلاسها ، مشکلات حل شد و تحول بنیادین صورت پذیرفته و یا مپذیرد؟
9- برداشتن مردودی در سال اول و دوم دبیرستان و دیگر پایه ها دردی دواکرد؟
10-ایا با وجود بیش از 100نماینده معلم در دوره های قبل در مجلس درد معیشتی معلمان حل شد؟
11-چرا مستند سازان و خبرنگاران و روزنامه نگاران ما به زندگی معلمان ایران نمی نگرند؟
12- چرا بودجه 94آموزش و پرورش کم است چرا کمیسیون اموزش و پرورش کاری نمی کند؟
13-افزایش بودجه 1400 میلیارد تومانی کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی دردی از معیشت معلمان را کم نمی کند زیرا بیشتر بابت سرانه مدارس شبانه روزی و کارهای فرهنگی و نو سازی مدارس می شود.
دل گر چه در این بادیه بسیار شتافت یک موی ندانست ولی موی شکافت
از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید
حضور محترم وزیر اقای فانی و دست اندرکاران وزاتخانه :
1- به معاونت تشکیلات اداری – 
2- بخشنامه باز نشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی شما بسیار توهین امیز بود و این نه تنها توهین به من بلکه به تمامی فرهنگیان سراسر کشور بوده است حتما باید سرطان داشته باشیم تا بازنشسته شویم یا کاری را انجام نده یا درست انجام دهید ما را چی حساب کرده اید؟؟
2-به معاونت نیروی انسانی :
بخشنامه شما در ارتباط با جمع اوری و ثبت ضمن خدمتهای بعد از سال 79 بسیار توهین امیز بوده و شما خود می دانید که بیشترین ضمن خدمتهایی که فرهنگیان گذرانیده اند قبل از سال 79 می باشد و حالا شما می خواهید گواهینامه هایی را در ارتقا شغلی حساب کنید که امتیاز هیچ فرهنگی به ان نرسد این چه تدبیر و اندیشه ای برای بهتر شدن وضعیت معیشتی فرهنکیان است؟ 
3-به معاونت پشتیبانی وزارتخانه _
بخشنامه توهین امیز وام 5 میلیونی با بهره 12 درصد شما یک تراژدی است در یک مدرسه 40 نفره شامل 5 نفر خواهد شد این نشان از بدبختی فرهنگیان کشور است که چقدر بدبخت و خوار و ذلیل شده ایم . عجبا ما می گوییم حقوقمان کم است و کفاف زندگیمان را نمی دهد شما وام می دهید پس چه کسی قسط ان را می خواهد بدهد ؟
درود بر وزیر و شما دست اندرکاران وزاتخانه ی عریض و طویل آموزش و پرورش. 
 

  تهیه وُ تدوین : عـبـــد عـا صـی 

 

     


برچسب ها: معلم، شغل دوم، 



درباره وبلاگ




گر در طلب لقمه نانی ، نانی /

گر در طلب گوهر كانی ، كانی /

این نكته رمز اگر بدانی ، دانی /

هر چیز كه اندر پی آنی ، آنی ...

مـــولانـــا

===============

امام خمینی:

همه باید نظر خودشان را بدهند /

و هیچ کدام هم برایشان حتی جایز نیست که یک چیزی را بفهمند و نگویند. /

باید وقتی می فهمند، اظهار کنند. /

این موافق هر که باشد ، باشد ، مخالف هرکه هم باشد ، باشد. /

( صحیفه امام،ج13،ص102)

آخرین مطالب
آرشیو مطالب
نویسندگان
ابر برچسب ها
پیوند های روزانه
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :